122410 - MERRY CHRISTMAS Y'ALL!

bonjour!

ah, vaknade vid 10:30 da sota Mrs. Amy Roe ringde och meddelade att hon skulle svanga forbi med Macy med en liten gava : ) har saknat de tva! sketen och acklig som jag var kutade jag ut i min lustiga paul frankpyjamas och friggen crocs(!) och blev tilldelad peacetingtings. strumpor, scarf och smycke. aw. de kanner mig sa val : ))

GOD JUL PEOPLE! jag onskar innerligt att jag var i sverige med min familj och celebrerade idag. nu har jag fatt i mig morgonens kaffekopp och tankte mala naglarna och hoppa in i duschen. ikvall ska vi till linda's house med slaktingar, well inte mina riktiga obviously, och celebrera lite, vet inte riktigt vad eftersom vi ska celebrera har hemma imorgon ocksa. det kan bli kul om john ar dar hehe han ar sa lustig. traffade honom i tisdagskvall efter att jag spenderat dagen med bryan.


brybry min haftigaste amerikanska compadre : ))

kanske jag ska dela med mig utav. tisdagen spenderade jag med bryan eftersom han pyste ivag i onsdags till atlanta : ( forst akte vi till bel air mall dar jag inte fann nagonting, skyndade hem och sedan akte vi till good ol' walmart hehe dar jag kopte carstoys till erik och en auburnfootball till johan i julklapp. det var en mycket fin dag, bry ar sa snall : ))

onsdagen spenderade jag lite pa hobby lobby med sue dar jag kopte tva julklappar. sedan hjalpte jag sue att gora spicy black bean balls haha tempting. det var verkligen inte vart det hehe jag nastan tog kal pa min hand nar jag skulle skala och sedan riva en forbannad sweet potato det tog mig 40-50 minuter och jag astadkom lite smulor haha fykatten var pa vippen att grata. well, el cooking tog nagra timmar, narmare tre eller fyra, sedan kom ines hit da vi delade givande samtal, tog hilarious bilder och vet inte vad mer.


ines y yo last week : ))

igar torsdag vaknade vi tio med femton minuter pa oss att gora oss redo for shoppering med heather och candice. har inte varit med heather pa lange och candice likasa. vi akte till kohls och sedan marshalls dar jag shoppade galet igen for 220 dollar. massa julklappar dock! men en guessvaska, en tommy hilfigervaska, tommy hilfigerbh, calvin kleinkalsonger hehe, calvin kleinplanbok, body shop moringa spraylotion till mig. sweet. det gjorde mig anda inte sa lycklig.


mememee : ))))

sedan spenderade jag typ tre, fyra timmar med att sla in paket med ines och sue lite samtidigt som vi kikade pa sweet home alabama : )) nog for att jag ar usel pa att sla in paket det ser forskrackligt ut. raknade att jag har kopt 34 jakla julklappar, stora och sma till folk, i ar om inte mer haha josses. jag har tva familjer att skanka gavor till though. kande mig som el friggen santa himself! nar jag blev ensam framat sju fick jag for mycket tid att tanka och madde darfor skit. forhoppningsvis lyser depressionen med sin franvaro idag men det ar bannemig inte latt att vara ivag fran sin familj under jul i can tell you that. alors, dusch jag ar fully nasty! sorjer over att for forsta julen i mitt liv i fink inte sett kalle anka...goddamit! GOD JUL!


swedes be happy y'all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0