122010 ' HAPPY BIRTHDAY G'MA! : ))

hi y'all!

djupt berord over att emelie bad mig att blogga haha tankte att det snarare var relieving for yall. idag har jag hursomhelst huvudvark vilket jag forsoker dampa med kaffe. idag ar det aven min kara farmors fodelsedag, ha den aran! : )) jag alskar dig! <3 idag har jag aven skypat med min bror i tva timmar samt talat med farfar for forsta gangen sedan i juli och fader lite. pretty much it. blev alldeles pahoppad for min southern accent vilken jag inte ens har! men tydligen sager jag numera jack daniel's lustigt. nog for att jag inte alltfor ofta talar om whiskey eftersom jag inte tycker om att dricka sadant.



fa se nu, igar sondag vaknade jag upp 10.30 efter att ha stannat uppe och delat en herrans lustig konversation med kevin till 5.30 och slapade my tired ass to church. vid tre gav vi oss ivag till g'ma perry's beach house for en family gathering : )) utgick fran att det skulle vara lame vilket det tidvis var men sedan var det awesome. traffade en av mina kusiner john som var jattelustig, satt mest och delade givande konversationer med honom och lilla peter hehe. dinerade dar, at chocolate och red velvetcake, drack strawberry soda som smakade red bull och hade lustigt at pojkarna. vi var hemma efter elva da jag talade lite med kevin och matt tills kinesning vid ett.


ines y yo : )) <3

i forrgar lordags sov ines har igen och vi begav oss till kohl's dar jag for forsta gangen nagonsin var uttrakad och inte kopte en enda sak! vi strosade runt i timmar i vantan pa sue. sedan lunchade vi alla tre pa panera bread company dar jag tog en halv sallad, halv sandwich och en caramel latte : )) och en i min forra franskklass jobbade dar hehe sedar. sedan akte vi forbi hudsons dar jag var forbannat uttrakad i nagra minuter tills lisa hoppade in i famnen pa mig fran ingenstans haha sa jag stod och catchade upp med henne herrans lange, mycket fin. alskar den tjejen. vid sex korde vi hem ines, handlade pa target dar jag aterigen var ovanligt otaggad men kopte pa mig en herrans massa saker, mest julklappar hehe, 12 jakla lipbalms blandannat oh lawdy! sedan blev det subwayhamtning for dinner : )) en crappy julmovie och sedan kevin till mitt i natten hehe kul.



lisa : )) i love you <3

i fredags akte sue, ines och jag till hudsons dar jag kopte tre bhar, en fran ck och tva fran tommy hilfiger. sedan akte ines och jag till bel air mall dar vi motte upp bryan och hans van for att sedan aka till nagra andra av hans compadres. sedan akte vi runt inklamda i hans bil, blandannat till kylen, sedan blev vi hemskjussade vid tio. trodde vi skulle do dar ett tag haha vadtusan. sedan blev det pizza, givande konversationer med colin och jag skrattade sa jag grat och sminket blev alldeles tokigt haha sa jakla kul kan dock inte saga vad. sedan kikade vi tre pa ps i love you och hoppade i sang pretty much. nu ska vi stada lite hehe great jag maste typ halla i mig en jakla aspirinforpackning kanns det som vetekatten vad denna massiva huvudvark beror pa. idag vet jag inte vart jag tar vagen an. adios compadres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0