121710

bonjour!

elva ar klockan, jag har varit vaken i tva timmar och min spanska compadre ines sover precis bredvid mig. vad gor man i sadana situationer hehe alltid en kluring. igar gjorde jag allt mojligt hehe mina fotter typ brakade ihop av allt flanerande. vid tolv for sue och jag ivag for att hamta mina 600 dollars pills som kan gora min hud bla med lite otur hehe. satans dyra men forsta manaden tacker forsakringen. sedan hamtade vi upp amanda pa hennes jobb och strosade runt pa walmart en herrans massa for att sedan svanga forbi jobbet da jag vantandes i bilen stotte pa cecy som meddelade att ines befann sig inne pa kontoret sa jag visiterade henne och tog med mig henne till bel air mall med sue och sedan kinesade hon har. nu ar hon dock vaken sa jag berattar senare vad jag inhandlade. nu blir det frukost och sedan blir det christmas shopping pa kohl's, yes ma'am! bisous!


the sock monkey! min stora karlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0