121510 sorta.

bonsoir!

wah, fully redo pa att lasa lite for att sedan kinesa. steg inte ur sangen forran 1:30 imorse och sedan dess har jag bara epilerat benen nastan heh. at en middag muy grande, grilled sandwiches med sauerkraut faktiskt och sag one of them good ol' cheeky christmas movies, miracle on 34th street. nya though, kan tanka mig att den aldre ar mer sevard. jag har haft sallskap av min brybry hela dagen genom sms och huvudvark har jag ocksa, troligtvis eftersom kaffe har lyst med sin franvaro idag.



igar steg jag upp vid nio och bryan kom hit och hamtade mig tillsammans med becca, zavier och jared da vi begav oss till bel air mall for christmas shopping. fick inte mycket gjort, svangde dock forbi starbucks och kopte en peppermint white chocolate soylatte : )) pretty delich heh. sedan larde brybry mig att kora hans auto lite och sedan slutade jag upp hemma hos becca med henne vid tva da vi gick pa en promenad i den forbaskade kylan till varan skola st. paul's och strosade runt dar lite och sedan tillbaka vid 4:30 da sue hamtade upp mig. jag har bannemig inte flanerat sa lange sedan jag var i sverige! fros my nipps off under hela tiden dessutom, ganska imponerande. haha blev honkad eller tutad pa tva ganger inom kort tid haha och becca kunde inte sluta skratta at mig. "Not once but twice...hahahaha HONK-WORTHY hahahahahah :] had so muchhhh funn today ♥" ganska sweet haha. pa kvallen blev jag av okand anledning jattedeprimerad och langtade hem som tusan, tj var mycket rar da. naval, langt, avslutar med lady gaga's christmas song haha jatteamazing hon ar dang cool lite! bonne nuit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0