121210

bonjour y'all!

piggnar till med en kopp kaffe och mina episka mozarellamackor. det ar pretty dang awesome att amerikaner har sliced mozarella att ha pa mackor ju. sadan med skivad tomat, olivolja, salt och peppar ar min episka mozarella macka. idag blir det franskstudering dagen igenom, sa ar det iallafall tankt. my big french exam is tomorrow! merde. 12-13:30 i fink. men sedan har jag jullov! : ))


the mobile symphony. valdigt givande bild haha but oh well!

igar los studeringen med sin franvaro, jag skypade med bror i exakt 2:43:00 haha javlarimig! det var fint. sedan catchade jag upp lite med emelie, slangde i mig pasta, flog in i duschen och begav mig till the mobile symphony med foraldrarna och morforaldrarna. det var fint, fascinerande men samtidigt lite uttrakande eftersom man sitter still i en och en halvtimme. eller i slutet var det singalong haha...nog for att jag inte kan amerikanska christmas songs men jag bidrog med det lilla jag kunde. sedan kutade vi till bilen i regnet och sedan forsokte jag studera lite och hoppade i sang redan vid 1:30 efter givande konversationer med bryan och jana. alors. francais! bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0