121110

bonjour!

jag taggar till infor franskstudering med en kopp starkt kaffe och peanutbuttermackor med skivad banan pa...slumpmassigt. annu mer slumpmassigt, lady gaga haha. colin overtalade mig att det finns mycket att analysera i hennes latar och han namnde faktiskt en hel del haftiga saker. lady gaga ar minsann cool. naval, gardagen spenderade jag mest i sangen och gjorde nothing. sedan akte jag med colin och hamtade upp dog food heheh, hade lustigt at skor pa shoe station och korde runt och lyssnade pa hog party music heheh, damn sweet! colin ar sa damn herrlich haha borjade grata flera ganger igar for att jag skrattade sa mycket i'm tellin ya!



nar vi atervande at vi alla den fredagliga pizzan : )) sedan spelade vi kort hehe, solitaire fast med fyra ibland fem peeps. jag testade for forsta gangen mina adorable sock monkeykort hahah. maste visa er dem nagon gang! mina motstandare var g'pa miller glenn, g'ma miller phyllis, sue och colin litegrann. haha alla var sa jakla passionerade i det och varsta fientligheten! fick alldeles ont i axlarna av all tension faktiskt. vi spelade i aproximadamente tva timmar och det var damn sweet. hahah skrattade hela jakla tiden at colin som har snappat upp "scheisse" och som forsokte saga "smisk" men lat dang russian och typ sa smik och scheisser! och vi talade spanska vilket jag knappt kan haha el abuelo alltsa! sedan sag vi dear john : )) alors, lite ray william johnson och sedan francais! bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0