121010 sorta.

bonsoir!

ach gottchen, over halv tre redan, onekligen bedtime. jag har haft en mycket fin dag, ledig och allting! skulle skriva igarkvall da det visade sig att jag skulle pa nagon konsert at university of south alabama, det formodligen storsta colleget har i mobile, vilket jag ju visste...jassa minsann. hade jag icke hort ett ord om men jag slangde pa mig lite klader och foljde med. konserten var mycket fin, de spelade mest irlandsk musik och lite sa. fascinerande att kika pa sue's larare som ar en jakel pa fiol, damen som ar tokig pa el flute, bra gitarr- och trumpojkar, flaming ocksa che che. det var fint. sedan kom vi hem till den senaste middagen hittils hehe um elva. josses. efter det pretty much stupade jag i sang. berattar om min spannande fredag imorgon, bonne nuit! 


kikade precis pa dear john med colin : )) den var bra, sweet and all.

‎#49- My Swedish Love beautiful great personality glad i met her dont know what i'd do without her gotta teach me all these new things lol :)
aw, merci my brybry! : ))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0