120910 ' le matin

hi y'all!

jag har mots alla odds haft en stralande dag : )) fick nyss reda pa att jag ar ledig imorgon da alla har exams. den enda jag har ar franska pa mandag vilket jag behover studera en del till, muy importante. mandag kommer ocksa att vara min sista visitering i st. paul's det har aret! idag var den sista riktiga dagen vilket jag inte ens var medveten om. christmas! : ))

imorse skulle jag befinna mig i skolan um 7:15 for att dela ut el newspaper vi har publicerat i min journalismklass men eftersom det pagick sa mycket har hemma igar slapp det mig ur minnet enda tills da jag sasig lag i sangen vid 6:40 da det slog mig och jag kutade upp, hallde i mig en kopp kaffe, slangde pa mig skoluniformen och rusade mot bilen i vilken mike hoppade in i pyjamasen och korde mig hehe...made it! thank you père!

brybry var sweet och strosade runt mig med nar jag delade ut tidningen da jag stotte pa honom nastan omedelbart. det var forovrigt kallt som satan hehe vilket gor det annu mer beundransvart. lyckades ge ivag en hel drose med "the epistle" och sedan fick jag en chic-fil-a chicken biscuit och apelsinjuice som beloning : )) forsta tidningen jag medverkade i! har inte last den annu sa jag ska se till att gora det har snart.


thank el lawd for coffee! speciellt dagar (morgnar) som denna! ah far lite cravings nu nar jag tanker efter, kanske unnar mig en kopp jag har inte bestamt mig an.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0