120810

hi y'all!

wah, i grav matkoma efter en herrans massa amazing food. sue har i skrivande stund over nio damer fran jobbet over pa christmas party at our casa sa jag tar en paus nu och skriver med kara louisa de germany och brybry : )) har tjockat i mig massa pasta med bade alfredo och vodkasas hehe que?, en herrans massa oliver, sallad, brownies (tva..joder), en tiny crossaint och nagot som boston cream cake. och en jefla massa cola i'm tellin yaa..jag har haft en bra dag. bry ar damn sweet och gor mina dagar : )) som alltid nar vanskapar mig med pojkar sa skapas spekulationer men f that bara. g'pa miller hamtade upp mig fran skolan hehe. alors, batteriet ar pa vippen att kasta in handduken ska ge mig ivag pa jakt efter forlangningsladdar. bisous!


nya favoritringar fran simply vera by vera wang och fem par orhangen hehe. fredags inhandling minus ett par svarta emolookin vera wangjeans visar det sig hehe colin. far se till att matcha dem ratt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0