120710

hi y'all!

tihi, runt fem pm och annu i pyjamas. idag var jag minsann hemma ifran skolan, mitt huvud var fruktansvart tungt och virrigt plus att min synasissomething brakade med mig nar jag tvingade mig upp vid 6:30 sa jag gav upp och atervande till sangen till 12 : ) behovligt. idag har jag mest atit och stadat mina rum heh. nu dricker jag gront te och ater en randig hershey's kiss som smakar mint : )) ska forsoka lasa fem sidor econ och arbeta lite pa franskan. igar noterade jag att my l'ecole har blockat el page sa jag numera inte kan blogga ifran skolan. kanske ar det lika bra fast nej, himla osmidigt faktiskt.  


el hershey's kiss! hehe verkligen en bild i alla tre stadier....j'aime!

annars passerade inte mycket igar, var trott som fnoske. fick reda pa att min iec skulle anlanda tjugo minuter innan hon anlande. hon kom hit for samtal och en plan som ska kika att jag skoter och forbattrar mig. var nervos som katten innan, trodde som alltid att jag skulle bli hemskickad, my brybry var sot och supportive, men jag ar annu har. naddes av daliga nyheter ocksa, jana min tyska och en av fa vanner i st. paul's gar inte dar langre : (( finner bryan vara min basta kamrat i skolan. haha sedan delade jag en alldeles for lang och sen konversation med colin efter att vi bart ner julgranen som statt framme i mitt rum i ett par manader haha holl pa att kissa i byxan! sa jakla osmidiga eller iallafall jag, granen bade delade sig pa mitten, sackade ihop och slutligen foll stjarnan i backen! oh friggen no! colin ar awesome! bisous!


askul haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0