120510

bonsoir!

ar pa vippen att kinesa men att blogga maste vara en daglig ritual! allt for er people. min lordag blev inte sa dum anda, jag gav mig ivag till cecy aven fast jag var osaker pa om jag verkligen borde eftersom jag var valdigt nere och pa daligt humor men jag ar glad att jag trotsade min instinkt : )) cecy's utbytesstudent ines fran spain var sweet. vi kom mycket bra overrens och fann oss sjalva valdigt similara : ) 

forst igar svangde vi forbi blockbuster dar vi hyrde eclipse, vampires suck och sex and the city2 : )) vilka forrutom den andra jag var fully stoked pa samt tankt se i evigheter men icke blivit av. eclipse var inget speciell, kanske var det spanska subtitelsen som distraherade mig men well. vampires suck ar pretty hilarious men det visste jag redan. sex and the city2 sag vi imorse och den var bra : ) insag att damerna borjar bli gamla samt att jag hoppas att de blir som the golden girls, vilka jag dock aldrig sett, och fortsatter med satc hela deras liv. vill absolut inte att det ska ta slut. aven om idebristen ar noterbar. 



jag spenderade natten hos cecy och sedan idag spenderade ines och jag nagra timmar i bell air mall idag : )) forsokte att inte shoppa sa mycket med tanke pa att jag redan spenderat typ 800 dollar something bara forra veckan. jag inhandlade dock en skinnjacka med nitar pa och en massa jewelry. och en starbucks pumpin spice soylatte : )) cozy.


Kommentarer
Postat av: emelää

haha vart får du allaaaa pengar ifråååån

2010-12-06 @ 12:06:02
Postat av: emma

haha daddy. och mommy. men de lar val ta slut snart kanske.

2010-12-06 @ 15:51:35
URL: http://lefabuleuxdestindemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0