120410

bonjour!

lawdy, vacktes av sue 1.30 som berattade att syster + fastman och min kusin var pa vag sa jag hoppade in i duschen och nu vid 3.30 at jag precis lite lenny's sub med nachochips och medioker guacamole med en kopp kaffe till frukost. det ser ut som jag kommer att undvika nedervaningen idag, ska nog preparera min nya kamera istallet, funderar pa att googla "the first things you do with a new camera" eller nagonting da jag ar for lat att leta jarnet i alla forbaskade bruksanvisningar plus att det inte verkar sta. igar samtalade jag med kevin enda till tre hehe sa jakla kul men onodigt, och det efter en vecka full av somnbrist, sa det var sweet att sova i tio timmar : )) blir gladare att tanka pa att jag har en fantastik fader och fabulosa broder hemma i sverige samt en fabulos broder har ocksa. och en supportive matt. och att jag fick en badass st. paul's footballtshirt av brybry igar : )) alors, kamera. bisous!


heh...oh lawdy jag skulle publicera det har for mer an en timme sedan men jag glomde visst bort det! dang obehaglig bild heh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0