120310

zup y'all!

che che i keed. ah, lycklig, idag ar det out of uniform day i skolan forrutom tvang att bara en skoltshirt sa jag inviger mina nya plaidconverse, inveg dem i nagon minut igar nar jag promenerade med matt ut till bilen though, matchat med mina vita st. paul's tubsockar haha flaming, och alla fascineras over min typ neongula victoria's secretzipper hehe. sayings like i love your outfit gor en lite glad. jag ar vidare forbaskat glad att det ar fredag och att det bara ar tva veckor kvar till jullov : )) idag kommer sue och hamtar mig da vi eventuellt ska pa en estate sale igen och traffa sue's foraldrar vilka redan nu skrammer mig efter allt jag har hort men med positivitet gar allting stralande!



haha gudars, jag alskar colin han ar sa jakla rolig. vi delade ytterligare en sadan dar multiple hourskonversation igar, denna gang mer an tre, och jag var pa vippen att kissa pa mig hela tiden heh. vi at middag, el famoso tacosoup heheh, klockan friggen tio sa det blev bannemig ingen tidig kvall men vad gor det nar det ar torsdag och colin ar damn herrlich! hahah alskar hans forakt mot OPRAAAAAH! vidare lar han alltid mig nya saker, som att vi konstant har oljor over hela kroppen eller anledningen bakom att hundar far fler kids an vi manniskor och dylikt. alskar verkligen vara givande samtal.


oprahgumman : )) haha man kan riktigt se hur hon gormar vad det an ar hon sager!

igar hamtade matt upp mig fran skolan : )) mycket rart av honom. sedan akte vi hem och kikade pa juno och catchade up efter tva veckor utan seende. introducerade honom for sue och colin, fint. sedan spenderades kvallen med colin och la famille, en computerguy var dar och rustade upp allting hehe de har haft dslsomething jattelange men ovetandes inte anvant det, och tva olika bredband var kopplade i varandra sa de turades om att fungera vilket darav gav usla resultat...jattelustigt. oh well, sluta skriva goddamn novels var det! hoppas att brybry kom ihag att medtaga en footballtshirt till mig : )) bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0