120110 ' happy birthday gramps!

hi y'all!

skulle vilja borja med att gratulera min farfar pa fodelsedagen idag! : )) synd att jag inte kan ringa men jag har precis mailat, forsta kontakten sedan usainflyttning, wow. idag mar jag fint, det ar en gday sa jag slutar tva : )) da apparently en okand ung dam pa sue's arbete ska hamta mig hehe, sue mutade henne med jag kommer bjuda henne pa en good ol' tropical smoothie hehe inte mig emot da jag slipper vanta : )) nar jag kommer hem ska jag forsoka studera econ och franska samt fylla i papper till el doctor/dermatologist och forhoppningsvis fylla i bestallningen for allting till graduation. nas i skrivande stund av ett orovackande besked sa jag avslutar har heh. bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0